گوگلی

مدلهای شیک لباس-مدلهای لباس دخترانه-مدل های جدید لباس دخترانه-لباس های شیک مردانه

گوگلی

مدلهای شیک لباس-مدلهای لباس دخترانه-مدل های جدید لباس دخترانه-لباس های شیک مردانه

بیوگرافی و مصاحبه با کلودیا در اوالونا

بیوگرافی:

محل تولد : هاوانا ، کوبا

سن : 28

علامت ستاره : عقرب

شهرستان محل زندگی : میامی

وضعیت تاهل : مجرد

تعداد فرزندان : ندارد

..........................................................

مصاحبه:

۱- چه احساسی نسبت به خودتان دارید؟ احساس افتخار و اطمینان از خودم، همچنین فکر میکنم افکار و احساساتم خوب و نجیب است.

 

۲- زیبایی را در چه می بینید؟ در زیبایی درونی و بیرونی

 

۳-از بین لباسهایی که می پوشید از کدام سبک بیشتر خوشتون می آید؟ اکثر آنها. البته به لباسهایی که در آنها ظرافت به کار رفته باشد علاقه ی بیشتری دارم.

 

۴- چگونه تناسب اندام خود را حفظ می کنین؟ من همیشه سعی می کنم غذای سالم و آب زیاد استفاده کنم و حداقل ۴ روز در هفته ورزش کنم.

 

۵- در این ۵ سال گذشته خود را چگونه می بینید؟ در خانواده توسط عزیزانم احاطه شده ام و در زندگی حرفه ایم... به عنوان ستاره تلویزیون در بسیاری از پروژه ها شرکت داشته ام و من از این موضوع واقعا خوشحالم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد