گوگلی

مدلهای شیک لباس-مدلهای لباس دخترانه-مدل های جدید لباس دخترانه-لباس های شیک مردانه

گوگلی

مدلهای شیک لباس-مدلهای لباس دخترانه-مدل های جدید لباس دخترانه-لباس های شیک مردانه

بیوگرافی گونل (günel)

 

زندگی نامه گونل:günel خواننده معروف ترکیه در باکو پایتخت آذربایجان در تاریخ 25/10/1985 به دنیا آمد . günel در یک خانواده ۵ نفری چشم به جهان گشود پدرش یکی از معروف ترین موسیقی دانان آذربایجان و مادرش هم در زمینه پیانو فعالیت دارد و گونل در چنین خانواده ای هنرمند به دنیا آمده و از زمان کودکی به هنر و مخصوصا موسیقی علاقه زیادی داشت تا جایی که ترانه های دیگر خواننده ها را باز خوانی می کرد تا هنگامی که بزرگ شد . او که به شدت به ibrahim tatlises خواننده مشهور ترکیه علاقه داشت و بیشتر ترانه های این خواننده را گوش می داد و می خواست روزی شاگرد او باشد . تا اینکه یک روز ibrahim tatlises برای کنسرتی راهی آذربایجان شد و آنجا با چنان استقبالی رو به رو شد که تا به حال تصور آن را در خارج از کشور نمی کرد .
در این کنسرت günel و خانواده اش نیز شرکت کرده بودند تا این که günel در حین کنسرت با فریادزدن نام ibrahim به نام ibi ibo می خواست نزد ibrahim برود تا اینکه ibrahim اورا بهپیش خود خواند . بعد از انجام کنسرت ibrahim با خانواده günelدر مورد استعداد خوانندگی günel با آنها صحبت کرد و آنها را قانع کرد که از günel مثل دختر خودش درکنار خانواده خودشمراقبت کند .
خانواده günel از یک سو خوشحال و از یک سوی دیگر ناراحت بودن خوشحالی آنها از این بود که ibrahim به فرزندشان چنین پیشنهادی کرده و ناراحتی آنها دوری günel بود چون günel هنوز کوچک بود و زندگی در یک شهر غریب برایش سخت بود .
günel همچنان در کنار موسیقی باید به درسش هم ادامه می داد این چنین بود که یک صفحه ای بزرگ از زندگی günel ورق خورد و او راهی ترکیه شد تا اینکه با کمک ها و آموزش های ibrahim tatlises و خود günel در سال ۱۹۹۹ میلادی اولین آلبوم خود را به بازار عرضه کرد که تبلیغات و فروش آلبومش را ibrahim بر عهده داشت .
اولین آلبومش به نام ne olur allahim (چه می شود خدای من) روانه بازار شد ، و ترانه dünya dünya (دنیا دنیا) از ترانه های معروف این آلبوم بود .
günel در این مدت کشور و خانواده اش را فراموش نکرد و در مواقع تعطیلی بهدیدنشان می رفت و حتیگفته است قصد دارد با یک مرد آذربایجانی ازدواج کند که این حرف در مقابله شایعه ازدواج او با پسر ibrahim به وجود آمد .
او در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده است که تمام معروف شدنش را مدیون پدر و مادرش و ibrahim tatlises استو امیدوار است روزی بتواند این محبت آنها را جبران کند .
محبت günel در دل ibrahim به حدی زیاد هست که در سایت رسمی ibrahim در صفحه اول عکس günel قرار داده شده است.
günel خواننده مسلمانی هست که به لطف خدا صدای زیبا و جذاب خاص خود در کشور ما ایران طرفدارن زیادی دارد.
عده ای به اشتباه günel را دختر اقعی günel می دانند اما günel تنها شاگرد ibrahim است .

ام اصلی این دختر خانم آذری günel altintaş است که امپراتور صدای ترکیه ibrahim tatlises آن را به مردم ترکیه به عنوان خواننده معرفی کرد. از آن پس günel به ibo′nun yildiz (ستاره ابراهیم) معروف شد . و ibrahim tatlises بعد از ارائه هر یک از آلبوم günel را در برنامه خودش به نام ibo show که از شبکه atv پخش می شد دعوت می کرد و مردم هم استقبال خوبی ازش می کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد